Kunder

Vi på InTime har sedan starten 2003 utvecklat ett antal lösningar för att tillgodose våra kunders behov. Hos oss står kunden alltid i fokus och våra tjänster utvecklas kontinuerligt utifrån kundens önskemål.

Våra kunder finns i ett flertal olika branscher som bygg & färg, möbler & inredning, butikshandel, hälsa & sjukvård, service & reparation.

 

Kundexempel

 

svenska_hem

 

 

 

Svenska Hem har funnits på marknaden sedan 1960 och finns idag på 30 orter från norr till söder. Företaget använder sedan 2004 InTime Messenger® i butikerna för att skicka leveransaviseringar, kampanjerbjudanden, information och nyheter till sina kunder.

Läs mer om Svenska Hem här: www.svenskahem.se

 

Mio_logo2016

 

 

Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i över 50 år har levererat inredningslösningar för hemmet. Mio finns med butiker på över 60 platser i Sverige samt på nätet med e-handel. Företaget använder sedan 2003 InTime Messenger® integrerad i befintligt system i butikerna för att skicka leveransaviseringar till kunder. Företaget använder även tjänsten för att skicka kampanjerbjudanden på lokal och central nivå.

Läs mer om Mio här: www.mio.se

 

nid-logo2016

 

 

 

Nordsjö Idé & Design är ett bolag inom koncernen Akzo Nobel och en av Sveriges ledande leverantörer av färg, lacker, fyllnadsmedel och accessoarer för både konsumenter och hantverkare. Butikskedjan består av kvalificerade återförsäljare över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan 2003 använt InTime Messenger® för att skicka leveransaviseringar och kampanjerbjudanden till sina kunder.

Läs mer om Nordsjö Idé & Design här: www.nordsjoidedesign.se

 

k-rauta-logo2016


K-rauta AB är ett helägt dotterbolag till Finlands största handelskoncern, Kesko Oyj. Efter att ha slagit upp portarna till sitt första byggvaruhus i Sverige 1996 var K-rauta snart rikstäckande med 19 varuhus runt om i Sverige. Samarbetet med K-rauta startade 2007 och företaget använder InTime Messenger® för att skicka leveransaviseringar och kampanjerbjudanden till sina kunder.

Läs mer om K-rauta här: www.k-rauta.se

 

Mekonomen-Logo

 

 

Mekonomen Nordic har verksamhet i Sverige, Norge och Finland och hade vid utgången av 2012 drygt 200 butiker och cirka 1 100 anslutna verkstäder. Samarbetet med Mekonomens butiker startade 2003. Företaget använder InTime Messenger® för att skicka leveransaviseringar till sina kunder.

Läs mer om Mekonomen här: www.mekonomen.se

 

Region Norrbotten logga

Region Norrbotten är länets största arbetsgivare med cirka 7 500 anställda, varav de flesta arbetar inom hälso- och sjukvården. Samarbetet med Region Norrbotten startade 2010 och idag använder ett 100-tal mottagningar InTime Messenger® för att skicka automatiska påminnelser om bokade tider till patienter.

Läs mer om Region Norrbotten här: www.norrbotten.se

 

boxnet2016

 

 

 

Boxnet tillhandahåller ett webbaserat kassa- och butiksdatasystem för alla typer av butiker och butikskedjor. Företaget samarbetar med partners som Fortnox och har idag över 1000 kunder. Sedan 2005 har InTime Messenger® varit integrerad i Boxnets system och används för att skicka leveransaviseringar.

Läs mer om Boxnet här: www.boxnet.se


tandlaget2016

 

 

Tandlaget är Norrbottens största privata tandläkare med ett 50-tal anställda i Luleå, Boden, Kiruna och Piteå. Företaget har erbjudit professionell tandvård sedan 1989 och bildades i sin nuvarande form i november 2009. Sedan 2003 har Tandlaget använt InTime Messenger® för att skicka automatiska påminnelser om bokade tider till sina patienter. Företaget använder även InTime Messenger® för att genomföra kundundersökningar.

Läs mer om Tandlaget här: www.tandlaget.se