Nyheter

Välkommen till inspirationsfrukost

Tema: Få dina kunder att känna sig utvalda

Upplever du att det är svårt att nå ut till dina kunder? Önskar du att det fanns något enkelt och effektivt sätt att få dina budskap att hamna rätt och bli sedda?

Kom till vår inspirationsfrukost och vi berättar hur just du kan använda SMS utifrån dina behov och önskemål.

Se hela inbjudan här

 

Artikel om InTime i Affärer i Norr

Läs om InTimes histora och vad som händer just nu i företaget:

Affärer i Norr

 

Använd fler funktioner i Messenger

I det senaste nyhetsbrevet får tips på hur du kan använda fler funktioner i Messenger. Våra tjänster utvecklas kontinuerligt för att lösa dina behov och vi välkomnar alla förbättringstips och önskemål!

Nyhetsbrev 2/2016

 

Välkommen till inspirationsfrukost

Tema: Fånga dina kunders uppmärksamhet!

Nästan alla människor har idag en mobiltelefon och den är alltid med. SMS är den överlägset bästa kanalen när du snabbt och effektivt vill kommunicera med dina kunder. Du får enastående träffsäkerhet, sparar tid & pengar, vårdar dina kundrelationer och gör fler & bättre affärer!

Kom till vår inspirationsfrukost och du får lära dig mer om hur just du kan kommunicera med dina kunder i din verksamhet. Du får konkreta tips på hur du på bästa sätt kan ge dina kunder den bästa kundservicen och hur du kan sälja mer och vinna lojala och lönsamma kunder.

Se hela inbjudan här

 

Ny uppdatering i Messenger

I det senaste nyhetsbrevet får du information om en ny uppdatering i Messenger. I brevet har vi även listat några tips på funktioner i Messenger som du kanske inte känner till. Våra tjänster utvecklas kontinuerligt för att lösa dina behov så vi välkomnar alla förbättringstips och önskemål!

Nyhetsbrev 1/2016

 

Josefine, ny medarbetare

Vi hälsar Josefine Åhl välkommen till InTime. Hon ansvarar nu för all försäljning och marknadskommunikation. Josefin är Civilingenjör inom datateknik och kommer närmast från Oricane och KYAB.

Läs mer om Josefine här


Ta tempen på dina kunder

SMSometern i nya Messenger gör det mycket enkelt för dig att arrangera en sms-omröstning, marknadsundersökning eller kundnöjdhetsmätning.

SMSometern är också mycket användbar i t ex konferenser för att snabbt få deltagarnas åsikt och för att skapa interaktion med deltagarna.

Rösträkningen sker helt automatiskt i realtid och resultatet kan direkt avläsas i ett valfritt diagram, som också kan läggas in i en extern webbsida:

SMSometer

SMSometern ingår som standard i den nya versionen av Messenger.

Läs mer, och testa SMSometer

 

 

Tal-SMS

Nu kan du skicka upplästa röstmeddelanden lika snabbt och enkelt som text-SMS. Lägg bara till +999 före mottagarnumret (behåll inledande nollan). Tjänsten finns just nu med svensk röst och kostar 1,00 SEK/SMS. Testa gärna Tal SMS.

Nu kan du skicka upplästa röstmeddelanden lika snabbt och enkelt som text-SMS. Lägg bara till +999 före mottagarnumret (behåll inledande nollan) och skicka till fasta telefoner eller mobiler. Tjänsten finns med svensk röst och kostar 1,00 SEK/SMS.

Vill du veta mer?

Kontaka marina.lahti@intime.nu, 0920-26 09 80, eller lars.nordstrom@intime.nu, 0920-26 09 81


Messenger i ny version

Vi har nu utvecklat Messenger till en ny version, som ger dig ett ännu enklare verktyg med utökad funktionalitet och bättre användarupplevelse. Nya Messenger innehåller många förbättrade funktioner som hjälper dig att t ex:

  • Skapa en omröstning eller kundnöjdhetsmätning med SMSometern.
  • Skicka sms-påminnelser automatiskt från tidbokningen.
  • Skapa spärrlista, så att de som inte vill ha fler grupputskick från dig inte får det.
  • Göra inkorgsregler för inkommande sms, t ex automatsvar eller vidarebefordran.
  • Återvinna mobilnummer till dina kunder, som du skickat sms till tidigare.
  • Sortera, söka och filtrera i alla listor.
  • Integrera Messenger med andra system med hjälp av vårt http-API som du kan ladda ner från inställningssidan.

Messenger4

 

Läs mer: Nyheter i Messenger (PDF)

Läs mer om InTime Messenger

 

Kom igång med mobil kundklubb

Vi vet att det kan uppstå många frågor om hur man kommer igång så vi har besvarat några av de vanligaste här:

Kom igång med mobil kundklubb (pdf)

Kundklubbsmeddelande

 

Nya regler för betal-SMS

Från och med 2014-02-01 gäller nya regler för betal-SMS. Maxbeloppet är höjt till 500 kr. Svarsmeddelanden ska utformas olika beroende på beloppets storlek, 1-10 kr, 10-100 kr eller 100-500 kr. Det har blivit lite enklare vid debitering upp till 100 kr.

InTime följer Morgans regler, "Code of Conduct". Reglerna gäller alla InTimes kunder som använder debiterande kortnummertjänst 72120.

Läs reglerna i sin helhet från branschorganisationen Morgan.